100107

Jag känner ingen motivation för skolan längre.
Helt allvarligt, den suger musten ur mig.
Det blir bara mer och mer, och jag känner att den tar ifrån mig mitt humör.
Jag blir på skitdåligt humör av att gå där, hur kul är det?
Åh.

Kommer inte klara medgrund om inte jag pluggar som fan nu hela natten, och det lär jag väl göra.
Ialalfall hela kvällen :(

Jag läntar SJUKT mycket till i sommar. Har stora planer på att dra till Gran Canaria som Michelle ska till, det var en jävla billig resa faktiskt. Någon som är på?

Fick träffa Niklas idag iallafall en liten stund :)

Nu ska jag fortsätta plugga, som kommer ta hela min kväll. Men det får det göra, jag vill inte läsa om hela jävla kursen igen =/

Hejhååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback