100117

Jag har huvudvärk!

Igår kom Nina hit. :) Vi gjorde maränger, sen köpte vi chips och kollade på film. :)
Vi bestämde oss för att dra ut och kolla läget lite, så det gjorde vi! Träffade några klasskompisar :)
Sedan följde jag med henne hem, för att sova där. Hade ju inte kommit hem annars, fattig som man är!
Där var Niklas, Ben och Jontes kusiiiiiiner. Fast dom stack typ när vi kom haha.
Sen spelade vi något spel på deras Wii, Boogie heter det tror jag. Inte min grej det där med tv-spel alltså, ajg är mer för det gamla hederliga Super Mario.  :D Men jag hade en trevlig kväll/natt ialalfall :D
Idag hjälpte jag Nina att rensa i deras vind, och det vore ju synd att påstå att det varmt. :P MEN, vi gjorde det iallafall.

Nu har jag precis pratat lite med Michelle i telefonen, hon kom hem igår från Gran Canaria :D Stackare som fick komma hem till denna kylan dock :( haha.

Imorgon börjar två nya kurser, psykologi A, och omvårdnad tror jag det var.

Nej, nu förstördes mitt humör totalt-.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback