100131

Godmorgon.
Idag är sista dagen på första månaden detta året. :)
Idag fyller min morfar 72, grattis till han!
Sitter säkert och gottar sig nere i Thailand för tillfället, muppar är dom. :P

Igår var typ ingen bra dag till en början.
Jag skulle åka till Carro, och bussen till Getinge gick 13.20. Jag skulle ta bussen in till stan som gick 13.03, men han var 10 minuter sen. Så jag ber honom säga till 351an vänta på mig, för jag måste hinna med den.
Han: Nej men jag kör inte till Norra station
Jag: nej, men jag ska dit, så du kan väl be honom vänta på mig.
HaN: jaja, gå å sätt dig.

Idioten säger inte till den bussen att vänta, så nästa buss går ju inte förrän 14.45. Kul att sitta där och vänta så länge på en buss?
Försökte fixa skjuts men ingen kunde köra, sen hade Carro fixat skjuts så jag slapp vänta i evigheters evigheter. :D
Så ja vi åkte runt lite o sånt.

Sen åklte jag hem med Niklas, som jobbade i getinge.



Nej jag orkar inte skriva mer.

hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback