.

Skolan går inte bra alls för tillfället, jag har tappat motivationen totalt.
Det blir inte bättre heller. Jag måste börja kämpa mer.
Måste bara hitta motivationen igen och det lär inte hända nu, för mycket runt omkring.

Har huvudvärk, ska snart gå och lägga mig.

På torsdag ska jag, Niklas, Carro, Alexandra, Anne och Adde gå på Avatar! :).
Trevligt, jag hoppas den är värd pengarna, men har bara hört bra grejer om den filmen så.

Det blir långhelg för mig, ledig tors-fre. :) Förhoppningsvis på onsdag med, jag ska prata med Yvonne imorgon och se om det är lönt för mig att komma, med tanke på att jag ändå inte kommer klara kursen. Och då är jag ledig jättelänge!
Får se hur det blir helt enkelt. :)

Min nya dator funkar jättebra! Har precis suttit och fört över massa bilder hit, vilket inte var det roligaste direkt, med tanke på att jag gjorde det med ett usb minne på 2gb. Men nu är jag klar iallafall, så jag sitter mest bara här.
Ska skriva ner lite grejer i mitt skrivblock bara, sen är jag färdig för att gå till sängs.

Lär komma upp i tid imorn, dom kommer hit tidigt för att byta fönster. Inte okej om jag ligger där och sover. :o

Nej, nu orkar inte jag skriva mer här.
Ha de fint.
Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback