urgh!

Jag är skitkass på att uppdatera, men det är mest för att jag har inget kul att säga och känner inte att jag orkar skriva hela tiden.

Det har faktiskt inte hänt något nytt, skolan rullar på och sånt där.

Igår var jag och firade Michelle, kom hem rätt tidigt, för dom skulle ut och jag hade ingen lust till det.
Men hade trevligt iallafall när vi var där :)
Synd bara jag blev så trött så snabbt haha.

Förkyld har jag också blivit. INTE OKEJ!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog träffa Niklas ikväll men annars vet jag inte.. Städa kanske? Mitt rum ser ju inte bra ut för fem öre. Men jag är trött så vi får se :P

Nu orkar jag inte skriva mer!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback